tirsdag 23. mars 2010






DA.... er vi veldig igang. Fått liste for tillegg og fradrag i handlelisten hos Saltdalshytta og skal få oversendt tilbud i løpet av dagen!



Så fant jeg igjen en gammel kjenning fra da jeg var på snartmamma/nybaktmamma, ei som hadde inspirert meg veldig ang husbygging... nå viste det seg at hun har fått bygget en hytte også, og bruker akkurat de fargene jeg ønsker meg, materiale, og stemning som jeg ønsker å få til.
Jeg vil gjerne beise veggene med en grå brun farge, som ikke gjør det mørkt, men som gir den rette stemningen.
Gulvet blir nok beiset lyst.
Er litt usikker på om jeg skal velge lys tradisjonell kjøkken innredning, eller mørk og moderne.
Badegulvet vil ha lyse glatte marmorfliser.. og ha veggene beiset som ellers.
drømmer drømmer...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar