fredag 26. mars 2010

spørrerunde på priser

Idag har jeg sendt avgårde en smørbrødliste til Peters på Monter-Hamar... han klarer stadig å gi knakende goe priser på byggevarer. Og vi prøver å spare litt på mye.. så får vi råd til å bruke litt ekstra på det vi har lyst på!!
som denne..



eller denne...



eller denne...


Alle bildene er fra www.slettvoll.no

Så da er det bare å spinke å spare...for disse er ikke billige... men jeg følger med på finn, for å se om noen selger de brukt. Det er jo kvalitetsmøbler, så om de er pent behandlet, tåler jeg noen år. ihvertfall på ei hytte!!

Ellers så gikk jeg en runde på Kid i dag... og der har de fått inn mye fint... blir like overraska hver gang jeg.. endte opp med en svær kubbelysglassting... den står å sprer glede på bordet mitt nå ;)

Har sett litt på gulv, for hvis vi ikke tar standard furugulv..kunne jeg godt ha tenkt meg mattlakkert enstavsparkett i eik... men de har innmari høy utsalgspris... vi får se hvor mye vi klarer å presse ned prisen..;)

Ellers håper jeg alle får en herlig påske, neste år er det vår tur på egen hytte!! Det skal bli så utrolig deilig.. kan ikke vente!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar